Brza dostava 24h-72h
Na Poppers Hrvatska, razumijemo važnost brze dostave za naše kupce. Zato smo osmislili proces dostave koji osigurava da vaša narudžba stigne što je brže i učinkovitije moguće. Od brze obrade narudžbi do pouzdanih prijevoznika, evo svega što trebate znati o našoj brzoj dostavi.
Ključne značajke naše usluge brza dostava
- Pokriće dostave: Šaljemo iz Slovenije u sve dijelove Hrvatske, osiguravajući brzu dostavu bez obzira gdje se nalazite. Brza dostava omogućuje vam da svoje proizvode dobijete brzo i pouzdano.
- Dnevna otprema: Narudžbe zaprimljene do 11:00 CET šalju se isti dan, što znači da ćete svoje proizvode dobiti brže. Brza dostava znači minimalno vrijeme čekanja, jer se većina narudžbi obrađuje i šalje u roku od nekoliko sati od narudžbe.
- Pouzdano pakiranje: Naši proizvodi pakirani su u smeđe kutije s etiketom pod nazivom “International Scalpers” bez spominjanja sadržaja ili naše internetske trgovine. Unutar kutije, proizvodi su sigurno pakirani s pakirnim papirom kako bi se spriječila oštećenja tijekom transporta, osiguravajući da vaša narudžba stigne u savršenom stanju. Brza dostava također znači pažljivo pakiranje kako bi se osigurao siguran dolazak proizvoda.
- Više prijevoznika: Trenutno nudimo dostavu putem GLS-a, DHL i DPD. Brza dostava osigurana je sa svim našim prijevoznicima.
- Praćenje narudžbe: Svaka narudžba dolazi s brojem za praćenje kako biste mogli pratiti napredak svoje pošiljke u svakom trenutku, pružajući vam mir. Brza dostava uključuje mogućnost praćenja narudžbi za vašu sigurnost.
Prednosti naše usluge brza dostava
- Učinkovitost: Naš sustav dnevne otpreme osigurava da se vaše narudžbe brzo obrađuju i šalju, obično u roku od 24 sata.
- Diskrecija: Vaša privatnost nam je važna, stoga koristimo diskretno pakiranje koje čuva sadržaj vaše pošiljke povjerljivim, pružajući vam mir.
- Sigurnost: Naš pažljiv proces pakiranja osigurava da vaši proizvodi stignu neoštećeni i u savršenom stanju.
- Korisnička podrška: Naš posvećeni tim za podršku dostupan je za odgovaranje na sva vaša pitanja ili rješavanje bilo kakvih problema vezanih uz vašu pošiljku. Kontaktirajte nas na [email protected] za sve upite.
- Fleksibilne opcije: Uz više prijevoznika, možete odabrati opciju koja najbolje odgovara vašim potrebama i proračunu, osiguravajući da svoju narudžbu dobijete kada vam odgovara.
Informatio dostovi GLS i DPD
U tablici ispod možete pronaći informacije o dostavi s GLS i DPD za različite zemlje.
Država | Vrijeme dostave | Paketomat |
---|---|---|
Hrvatska | 1-3 dana | Da |
Slovenija | 1 dan | Da |
Često postavljana pitanja (FAQ)
Za više informacija ili ako imate bilo kakva pitanja o našem procesu brze dostave, posjetite našu stranicu s “Često Postavljana Pitanja (FAQ)” ili nas kontaktirajte na [email protected].
PITANJA O DOSTAVI
Šaljemo svaki radni dan, stoga sve narudžbe koje su primljene do 11:00 CET šaljemo isti dan.
Diskretno, u vrlo dobro zaštićenoj smeđoj kutiji. Više informacija na stranici “Diskretan Paket“.
PITANJA O POSTOJEĆIM NARUDŽBAMA
Nakon što izvršite narudžbu, započet ćemo s pripremom vašeg paketa i poslat ćemo vam e-mail s brojem za praćenje odabrane dostavne službe, koji pokazuje da se vaš paket priprema. Kada kurir preuzme paket, od dostavne službe ćete dobiti SMS/Viber poruku i e-mail, gdje možete mijenjati lokaciju, vrijeme dostave i pratiti paket.
Ovisno o tome koju dostavnu službu ste izabrali, svoj paket možete pratiti i na njihovoj web stranici:
DHL Tracking
GLS-Group Tracking
DPD Tracking
Bez obzira koju dostavnu službu ste odabrali, vaš paket prolazi kroz nekoliko sortirnih centara prije nego što stigne na vašu željenu lokaciju.
Ako živite izvan EU, mogu se pojaviti sljedeće obavijesti:
- Događaj carinjenja
- Status carinskog čišćenja ažuriran. Napomena – Postupak carinskog čišćenja može započeti dok je pošiljka u tranzitu prema odredištu.
- Pošiljka na čekanju.
Sva tri statusa znače “postupak carinjenja”. U slučaju da na vašem broju za praćenje nema novih obavijesti unutar 36-48 sati, to znači da carina ili dostavna služba trebaju dodatne informacije od vas. Nazovite ili pišite svojoj lokalnoj dostavnoj službi s brojem za praćenje i pitajte što im je potrebno od vas kako bi oslobodili paket.
Prvo provjerite u potvrdnom e-mailu narudžbe jeste li unijeli točne podatke za dostavu. Ako je adresa točna, nazovite ili pišite lokalnoj dostavnoj službi koju ste odabrali i pitajte s brojem za praćenje gdje je vaš paket.
Budite pažljivi i precizni pri unosu vašeg telefonskog broja i e-maila – to vam omogućava da kada pošaljemo vaš paket, dobijete obavijest od dostavne službe i pristup za praćenje paketa / mijenjanje mjesta i vremena dostave / bilješke, itd.
Da bismo vam mogli pomoći, nakon što dobijete informacije od lokalne dostavne službe, kontaktirajte nas s brojem za praćenje na [email protected]
Prvo provjerite na broju za praćenje koji je status vašeg paketa i na potvrdnom emailu jeste li unijeli ispravnu adresu za dostavu.
U slučaju da ste unutar EU i status pošiljke se nije promijenio u posljednja 24 sata, molimo vas kontaktirajte nas na [email protected] s vašim brojem za praćenje.
U slučaju da ste izvan EU i status pošiljke se nije promijenio u posljednjih 36-48 sati, postoji velika vjerojatnost da carina/dostavna služba treba dodatne informacije za oslobađanje paketa.
U oba slučaja prvo kontaktirajte lokalnu dostavnu službu s vašim brojem za praćenje, kako bi vam dali više informacija.
Pišite na [email protected] s vašim brojem narudžbe. Ako želite, možemo vam poslati novi paket bez dodatnih troškova ili vam vratiti novac. To vrijedi samo u slučaju da dostavna služba obavijesti da je paket izgubljen ili oštećen.
Nažalost, u tom slučaju ne možemo ponuditi povrat poštanske naknade. Paket može putovati kroz različite sortirne centre u različitim zemljama i ponekad može doći do kašnjenja zbog praznika koji su u toj zemlji. U slučaju da je kašnjenje nastalo zbog nas, vratit ćemo vam trošak poštarine.
Nažalost, do toga također može doći, za što se ispričavamo! Oštećenje može nastati tijekom transporta, na što nemamo utjecaja – no možemo vam ponuditi povrat novca ili besplatan novi paket. Za obradu reklamacije, molimo vas da fotografirate paket/flašu i pošaljete nam na [email protected] uz broj narudžbe.
Za promjenu ili otkazivanje narudžbe potrebno je što prije pisati na [email protected] s brojem narudžbe. U slučaju da je paket već preuzela dostavna služba, promjena i otkaz narudžbe više nisu mogući.
Što prije je potrebno pisati na [email protected] s ispravnom adresom i brojem narudžbe. U slučaju da to niste učinili i paket je već preuzela dostavna služba, možete promijeniti adresu na poveznici koju ste dobili od dostavne službe putem SMS-a, Vibera ili e-maila.
POVRATI I PONOVO ISPORUKE
Na žalost, može doći do toga, za što se ispričavamo! Oštećenje može nastati tijekom samog transporta, na što nemamo utjecaja – možemo vam ponuditi povrat novca ili besplatan novi paket. Za uvažavanje reklamacije, molimo da slikate paket/bočice i pošaljete nam ih na [email protected] te napišite broj narudžbe.
Do toga dolazi vrlo rijetko. Pišite na [email protected] sa vašim brojem narudžbe. Ako želite, poslat ćemo vam novi paket bez dodatnih troškova ili vratiti kupovinu. Ovo vrijedi samo u slučaju da je od strane dostavne službe obavijest da je paket izgubljen ili ukraden.
Ispričavamo se zbog nedostajućih proizvoda! Molimo pišite na [email protected] sa brojem narudžbe i napišite što nedostaje. Preko naših pakirnih kamera u skladištu provjerit ćemo gdje je došlo do greške. Ponudit ćemo vam novu pošiljku s nedostajućim proizvodima ili povrat dijela kupovine.
Spremni za kupnju?
Iskoristite našu brzu dostavu i nabavite svoje proizvode brzo i diskretno. Kliknite na gumb ispod i započnite kupnju odmah
Ne čekajte više i iskusite brzu dostavu.
Naručite odmah i uživajte u našoj brzoj i sigurnoj dostavi. Vaše zadovoljstvo je naš prioritet.