Narudžba i Povratak
Kupnja proizvoda na Poppers-Hrvatska
- Online kupnja preko spletne strani (Poppers-Hrvatska.hr):
- Odaberite proizvode koje želite, prilagodite količine koje su vam potrebne i kliknite na “Dodaj u košaricu”.
- Otiđite na stranicu “Košarica” kako biste napravili bilo kakve konačne prilagodbe vašoj narudžbi ili unijeli promotivne kodove.
- Kliknite na “Naplata” kako biste nastavili.
- Unesite svoje kontaktne podatke i ostale relevantne detalje narudžbe.
- Označite ako se adresa za naplatu razlikuje od adrese za dostavu.
- Odaberite dobavljača dostave za vašu dostavu. Troškovi dostave se izračunavaju na temelju zemlje odredišta navedene tijekom plaćanja.
- Pregledajte sve detalje i potvrdite svoju narudžbu. Ubrzo nakon transakcije primit ćete potvrdni email.
- Ako želite primati promotivne emailove, odaberite tu opciju.
- Napomena: Potvrdom narudžbe prihvaćate uvjete i Sigurnosni list dostupan na Poppers-Hrvatska.hr.
- Za detalje o troškovima dostave i opcijama besplatne dostave, pogledajte naš odjeljak “Brza Dostava”.
- Naručivanje putem Emaila, Facebooka, WhatsAppa ili Instagrama:
- Za narudžbu pošaljite svoje puno ime, adresu, kontakt broj i detalje o proizvodima. Naš tim za korisničku podršku će vas voditi od odabira vaših artikala do finalizacije vaše narudžbe.
Prava na otkazivanje
Imate pravo otkazati svoju kupnju u roku od 14 dana od primitka robe bez potrebe navođenja razloga. Tijekom tog razdoblja možete zatražiti povrat novca ili zamjenu proizvoda ako niste zadovoljni. Međutim, važno je da pokrenete svoj povrat ili zamjenu unutar ovog 14-dnevnog roka, koji počinje danom kada vi ili treća osoba koju ste odredili (a nije prijevoznik) fizički preuzmete robu.
Za uspješan povrat ili zamjenu, artikl mora biti u izvornom stanju i treba ga vratiti u neozlijeđenoj ambalaži s svim pripadajućim dodacima. Ako se utvrdi da je proizvod ili ambalaža oštećena ili pretjerano korištena, možemo tražiti naknadu za deprecijaciju. Daljnje korištenje predmeta nakon otkazivanja narudžbe je zabranjeno.
Proizvod smijete rukovati samo u mjeri potrebnoj da utvrdite njegova svojstva, karakteristike i funkcionalnost. Ako se utvrdi pretjerana upotreba predmeta, rješenje vašeg zahtjeva za otkazivanjem može biti djelomično riješeno ili odbijeno.
Za otkazivanje narudžbe, pošaljite nam email na [email protected] unutar 14 dana od isporuke. Molimo vas da u naslov e-maila uključite vaš broj narudžbe koji možete pronaći u potvrdi e-maila. Također uključite svoje ime i specifični proizvod u tijelu e-maila. Nakon što pošaljete obavijest o otkazivanju, imate još 14 dana za povrat proizvoda na našu adresu. Priložite Obrazac za standardno odustajanje EU, koji možete preuzeti s priloženog linka. Obrazac treba isprintati, ispuniti, potpisati i uključiti u paket za povrat. Preporučujemo korištenje metode dostave s praćenjem pošiljke i zadržavanje računa, budući da ste odgovorni za troškove povratne dostave. Molimo napomenuti da ne prihvaćamo pakete poslane s plaćanjem pouzećem.
Nakon što naš odjel za reklamacije primi i pregleda vaš povrat, poslat ćemo zamjenu ili obraditi povrat sredstava u roku od 14 dana. Ako je izvorna kupnja izvršena kreditnom karticom, PayPalom ili bankovnim prijenosom, povrat će biti izvršen na isti način plaćanja. Povrat će uključivati puni iznos kupnje, zajedno s troškovima dostave.
Molimo vas da osigurate da je artikl kupljen u našoj internetskoj trgovini na Poppers-Hrvatska.hr i da je prikladan za povrat (molimo pregledajte iznimke i rokove u nastavku). Ne preuzimamo odgovornost za pogreške ako vraćeni proizvod ne zadovoljava ove kriterije.
Proizvodi koji se ne mogu vratiti:
- Proizvodi koji iz higijenskih razloga nisu prikladni za povrat uključuju otvorene boce sredstva za čišćenje kože i slične proizvode koji se ne mogu prodati nakon otvaranja. Takvi proizvodi vezani uz higijenske razloge trebaju biti vraćeni u izvornom, neotvorenom i neoštećenom pakiranju. Povrati takvih artikala u otvorenom ili oštećenom pakiranju bit će odbijeni.
- Proizvodi koji su nerazdvojivo pomiješani s drugim artiklima, poput dijelova setova ili iznenađujućih proizvoda, ne mogu se vratiti.
Prigovori i žalbe
Prigovor na dostavu:
Ukoliko je proizvod oštećen tijekom prijevoza ili ne odgovara vašoj narudžbi (pogrešan ili nedostajući artikl), obavijestite nas na [email protected] unutar 48 sati od dostave. Na automatski odgovor odgovorite fotografijama paketa (s vidljivom etiketom) i oštećenim/pogrešnim proizvodima. Vaš prigovor će biti obradjen s prioritetom i ispričavamo se zbog neugodnosti.
Prigovor na proizvod ili uslugu:
Ako vaš proizvod ne radi ispravno, pošaljite nam e-mail na [email protected]. Na automatski odgovor odgovorite videozapisom koji jasno prikazuje kvar. Ako kvar nije očit na videozapisu, možda ćemo tražiti da nam proizvod vratiš na pregled. Troškove povratne pošiljke snosiš ti, a pošiljke s plaćanjem pouzećem ne prihvaćamo.
Sporovi
Ako imate prigovor na naš proizvod ili uslugu i ne slažete se s našom odlukom ili ne možete postići dogovor, svoj prigovor možete podnijeti Odboru za sporove putem europske platforme za rješavanje sporova – Podnošenje prigovora putem europske platforme za rješavanje sporova.
Samo prigovori koji ispunjavaju sve gore navedene uvjete bit će pozitivno riješeni.
Za više informacija o uvjetima i pravilima te ostalim politikama, pogledajte linkove na dnu stranice.